Kvälls/natt ångest?

Varför är jag vaken just nu? - Klockan är 02.20 och jag är klar vaken.
Varför är jag så spänd och närvös inom mig?
Varför kan jag inte bara lägga mig i sängen och somna, som precis alla andra.

Varför oroar jag mig över så otroligt onödiga saker?
Varför tror jag mina negativa tankar? - Som säger att jag aldrig kommer få ett jobb.. och om jag inte får ett jobb så kan jag inte flytta hemmifrån och om jag inte kan flytta så kan jag aldrig riktigt komma vidare i livet, jag menar jag måste ju kunna få uppleva det som alla andra upplever - Att flytta hemifrån och klara sig själv.
Vrför lyssnar jag äns på dom?
Varför är mina tankar som dom är? - Varför är jag som jag är? - Utsidan är en person och det inre en helt annan som bara vill slita sig ut. Men jag kämpar imot, för om den kommer lös så hamnar jag i "helvetet"...


Antar att jag är för trött egentligen, sov typ 3 timmar i natt och lär inte bli så mycket i natt heller.

Jaja, nu ska jag kolla på film.

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0