Kul kul.

Heejsan bloggisen!
Middagen igår va mysig, Filipa (två månaders bäbis) somnade i min famn i går hihi + att hon log varige gång hon titta på mig, så gulligt. Vi gick prommenad med två hundar en barnvagn + 3 människor. Slutade i ler träsk och jag som hade vita tyg skor :S.. Sen vart det fika och små prat.
Åkte hem till micke vid 10 tiden.

Idag skjutsade han hem mig, men först så åkte vi till tyresö c (otroligt gulligt att han ville stanna där igen) jag handlade mat på ica (päronen borta i 2 veckor) sen en hår spray på lindex till lillasyster och sist men inte minst systemet. Fick mysig hejdå puss och lite gull.. sen in och sanera skorna.  

Jag o lollo handlade lite på konsum.
Jag har sökt lite jobb och bara varit hemma.

Nu ska jag se film :)

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0