Kärleks-feber...

Det är så underbart att sitta och tänka tillbaka på ölands-resan. Jag har sagt tidigare att vi hittat tillbaka till varandra, men det är mer än så. Nu känns allt helt annorlunda, och jag kan inte äns få ut det ur mig... vet inte hur jag ska förklara det. Jag är bara så otroligt lycklig övet dig, Micke<3  

Nu har jag faktiskt vågat drömma lite mer om framtiden, jag vill flytta ihop med honom (OMG att jag skriver det i bloggen hahaha). Men det är låångt kvar innan det kan hända, det är de som gör att jag inte vågar längta och hoppas så mycket (som jag gör innerst inne). Men drömma och ett litet hopp kan man i alla fall få ha ;)

Lite skumt inlägg men är väldigt trött, Idag lämnade jag lite tvätt till farmor^^.
Jag och lollo åt även middag där, hemlagade köttbullar med potatis, sås och lingonsylt.
Vart kvar där ända till tio halv elva, så jag och lollo gick hem. Ringde Micke på vägen vi pratade en stund :)
När vi kom hem såg vi en film, fick ett gulligt sms av Micke-ponken också (gha han e såå söt hihi) o nu soova ^^... så:


God natt på er alla!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0