Just nu..

Just nu är jag hos farmor och farfar. Gick upp vid åtta tiden (vi sov här från igår till i dag). Ska bara sitta här med dom och prata, ta det lungt och bara vara. Max är också med så klart :)

Ikväll kommer Linda hem till mig, så det blir att äta, föra, festa ^^.
Hon har inte hört av sig än men jag hoppas att hon inte glömt! Haha.

Ska ta lite nya bilder ikväll. Laddar typ bara upp gamla eller samma x) Men kanske för att jag inte tycker om bilder på mig, men ibland lägger jag upp dom ialla fall.. Men ni ska veta att jag kan bli arg på mig själv ibland och ba "varför la jag upp den där" höhö. Men men sånt é livet.

Nu ska jag vara social med dom och ev hoppa in i en dusch.


Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0