Igår, Idag, Imorgon...

Ja nu på senaste tiden har det hänt en del.

I torsdags kväll va jag hos Micke och vi hade super kul, han mötte mig i Fifa HAHA! Men jag är endå glad för resultatet.. Gjorde doc inga mål men han van inte så där överlägset som jag trodde! Madde kom förbi med lilla Filippa så pratade en del med henne och så. Sen började Micke "slå" mig.. Jag gjorde tillbaka men de tråkiga är att han tycker aldrig att de gör ont :( hans kommentar va
"Jag kan slå hårdare på mig själv än vad du gör!"
Men sen kom jag på att jag kan kittla han på benen! det är de värsta han vet! hahaha!

Ja ja nog om det.. Vi hade i alla fall en rolig och super mysig kväll :D<3

Igår jobbade jag på dagen och sen hem, bytte om och sen åkte jag hem till Saskia, Paula va också där så klart!
Vi åt Tacos och kolla på film, drak, skratta, flumma.. Ja de va också en rolig och mysig kväll :). Åkte hem tjugo i 11 ca. Det va ganska lagom.

Idag hade jag tänkt att bara slappa och göra ingen ting men så ringer lillasyster och säger att en catring firma behöver hjälp. Så ringde till en tjej och nu ska jag jobba där idag! höhö ska bli spännande och se hur de går.

Imorgon är de avskeds middag för min kära vän Julia som ska flytta till Lund, så det ska bli trevligt att i alla fall hinna se henne innan hon flyttar.

Måndag är det Gymnastik-start.

Nu ska jag göra mig i ordning! :)


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0