Idag den 10 augusti 2010...

Har jag gjort absolut ingen ting, jo jag har sett på tv, umgåtts med lillasyster. Vid åta-nio tiden gick jag till farmor och farfar vart bjuden på saft och kakor (haha gammlingar asso). Jag komm mitt i allsång på skansen så vi kollade på det. Efter de så började det en film som vi kolla på.

Farfar berätta om sin bror... Nu är det riktigt, riktigt illa :'(..
Han har typ all slags caner en människa kan ha! 
Cancer i ryggraden, lungorna, låren, en "snällare" cancer sortavskelett cancer..m.m 
Urs det här gör verkligen ont i hjärtat, varför ska han behöva ligga och lida..

Har nyss kommit hem, farmor tvättade lite kläder åt mig :D.

Nu ska jag sova, imorgon blir det cebtrum sen kommer micke och plockar upp mig.
Vi ska bort på middag :)

Puss Puss<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0