Hemma och nästan vänder.

Igår åkte jag hem till Micke vid 12:tiden. Hämtade upp honomoch dumpade min väska där. Sen åkte vi in till stan och jag lämnade in mitt cv. Vidare till fridhemsplan där vi mötte upp Mickis. Satte oss på ett ute café, mycket snack och skratt hehe. Vi satt där ett bra tag men senare gick vi vidare, upp till Mickis där Micke lämnade sin tjock tröja. Gick till Rålis parken och satt där o myste :). Micke köpte en dricka och vi satte oss på en bänk vid vattnet och väntade på Philip som skulle komma hem från jobbet.

När alla va samlade åkte vi in till sergel, killarna fick välja film. Åt på pizza hut och sen va de dax för bion.
Hahaha killarna hade bokat "lyx" säten, man kunde luta bak ryggstödet x). Filmen sög, sämsta filmen jag någonsin sett! Handlade om ailen och skit. Inte äns killarna gillade den. Efter bion åkte vi hem till Mickiso Philip och kollade på en film, mys i soffan :). Sen va klockan myscket, 12-1 någon gång. Så vi sa hejdå och gick ut och ragga upp en taxi. Hem och la oss.

Micke skjutsade hem mig för kanske 1timme sen, verkligen snällt.
Nu har jag duschat och bytt om, ska äta något och sen blir det att åka till Lidingö - Sanna 20 års fest.

Ja det är vad som hänt/händer i mitt liv just nu typ. 

Puss Puss<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0