Hemma från Öland..

Ja då är jag hemma igen. Vet inte hur jag ska beskriva dessa dagar.. Underbara, mysiga, roliga, glädje, kärlek.. Det har varit helt underbart att det bara va vi två! - Jag har nog aldrig mått bättre än vad jag gjorde under dessa dagar, och denna glädje sitter i än och jag hoppas att den sitter kvar ett bra tag till. Tänk vad en person kan få en att må så OTROLIGT bra!

Den bättre halvan av mig<3

På öland så gick vi hela prommenad stigen upp till borgholms slott :)
Gick runnt där och busa, sen tog vi en dricka i cafet utanför.

Vi gick i stan flera gånger om dagen (mini liten söt stad)
Vi gick en annan slinga som hette "hälsans stig" då man passerade kaffe torpet,
fikade lite där :).

Vi gick mycket prommenader, kolla i affärer och gick på torget.
Ätit god mat och haft mys kvällar.
Suttit och myst vid solnedgången, spelat kort, pratstunder som lett till skratt.. UNDERBART<3

Vi tog dagarna som de kom :)

Finns bara en sak att säga, vill tillbaka!

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0