Helgen!

Har haft en alldeles UNDERBART mysig helg.
Ifredas lagade jag lassange, Micke kom vid halv 7 tiden.
Vi åt och sen kolla vi på film, myste hemma. Super mysig kväll med
massa prat om allt och inget.. Det betyder massor för mig<3

Lördagen vaknade vi kring 11.
Jag började fixa frulle, sen gjorde vi oss i ording.
Gick en promenad (själva!) de va lagom väder, super mys.
Tog bussen till gullmars där vi bytte till tunnelbanan mot fridhemsplan.
Hem till Mickis och Philip där vi handlade mat (tackos) lagade middag
och såg på family gy maraton (några av snitt)/film kväll.

Vid halv tolvtiden började vi röra oss hem. Tog en taxi men hoppa av där bussen stannar.
Vi båda kännde för en prommenad :). Även då pratade vi massor om "viktiga" saker, eller
ja sånnt som känns viktigt för mig. Busade även lite, Micke prövade om det fortfarande går att
släcka gat-lycktor genom att sparka på dom.. Självklart så går det än ^^

Söndag (idag) vart det inte så jätte mycket umgås.
Vaknade klädde på oss och strax efter åkte Micke hem, han skulle handla med sin mamma.
Men självklart så gullade vi lite ute i solen på uppfarten innan han hoppade in i bilen och körde iväg.

Vi har pratat massa om öland, så nu lägtar jag nog mer än någonsin. Och nu är det bara 2 dagar kvar :D hihi.
Pratade även lite om hur man ska bo när man flyttar hihi.

I´m in LOOVE!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0