En dag kvar.

Nu är öland resan verkligen nära. Jag hoppas in i det sista att den blir mysig och rolig :).
Idag har jag varit med Saskia i stan, verkligen kul att träffa henne igen! Synd att man inte träffar vänner så ofta längre :(. Men men. Jag köppte ett par vita henry loyd skor :D as fiina. strax efter det så gick vi o fikade efter som att vädert va tvunget att blöta ner hela stan idag så höll vi oss inne i gallerian och cafe höhö. Köpte en bh och nagelack hihi. 

Vid fyra tiden sa vi hejdå.  När jag kom hem så målade jag naglarna. Hoppade in i en dusch och satte på mig mys kläder. Nu ska jag börja med att skriva en packlista och sedan börja packa lite så det är gjort. Imorgon blir det psykologen-faktiskt otroligt skönt. Då jag ev kommer få sömn-tabletter också, hoppas faktiskt på det, så slipper jag dom där äckliga negativa mosterna som förstör hela natten.. jaja nog om det.

Har sökt ett jobb nu så får se hur det går med det, förväntar mig absolut ingenting.

Ska packa nu så ciao!

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0