Dissa facebook?

På senare dar så har jag funderat på att avsluta mitt konto på facebook, tycker det bara börjar bli jobbigt och.. ja jag vet inte hur jag ska förklara. Men i dag har jag i alla fall börjat med att ränsa vänner-listan och nu har jag ca 140, innan va det över 200 nästan 3 så. Har även ränsat lite bilder, och det kanske räcker.

Jag vet inte, vad tycker alla ni andra om fejan egentligen?
på ett sätt är det kul att kunna ha kontakt med vänner som inte bor här, jag har vänner i norrland och i USA och dom kan man lätt snacka med där.. så ja jag är lite dubbel moral! hahaha

Jaja, nu ska jag strax äta och sen blir det träning.


Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Dissa facebook hissa Asbook :D hihihihihi!

2010-08-25 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0