Det gick bra.

Jag satt i receptionen och va så där närvös över att det skulle vara en tjurig tant (som förra gången för några månader sen) men plötsligt kommer det in en brunhårig 30+:are (kan jag tänka mig) in och säger mitt namn, bara där känndes det lättare. Vi går längst ner i korridoren in i ett rum där det står massa röda fortöljer och ett skrivbord med massa papper och sådant på. Jag vet inte riktigt vart jag ska sätta mig men till slut sätter hon sig ner och då tog jag närmsta fortölj och slog mig ner. Hon kollade på pappret som jag fick fylla i (som vanligt) när jag satt i receptionen. Hon kollade på det och sedan började hon med att säga att sömnen va ett av många problem, då jag kollade lite förvånat men endå nyfiket på henne.. Hur viste hon det?

Hon pratade på och berätta att det hon sa stod på ett ungefär i journalen - Alltså står det mer i den än vad jag vet, eller i alla fall trodde!- Det känndes till en början att samtalet skulle gå fort, men icke!
Det va tänkt att jag skulle vara där MAX 30 min men i stället slutade det med en timme just för att hon va nyfiken. Det gulligaste va att hon frågade om jag trivs med min kontaktperson (psykologen) och det gör jag absolut och berätta o förklarade lite saker. Så det hela känndes verkilgen naturligt och skönt.

Jag har även nu ett frikort på all öppen vård, jag ska kolla om de gäller hos tandläkaren också xD höhö.

Efter samtalet gick jag in på vetrenär kliniken och frågade om Max öron. Så nu ska jag ringa och boka tid i morgon hos dom så han blir av med kliandet. På tal om Max så badade jag honom idag också :).

Min älskade ÄLSKADE Max :)<3
Nu ska jag slappa innan träningen, och på vägen dit ska jag hämta ut tabletterna också.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0