Avskeds middagen.

Igår va jag hos min kära vän Julia som ska flytta till lund på fredag. Det va roligt och mysigt, lagom mycket folk. De va jätte goda pajer och sallader! hehe. Så vi va där från ca 4 till 9 på kvällen, känns bara konstigt att hon ska flytta. Men jag hoppas att hon får det suuper! :)

Jag ska snart åka till centrum med farmor och farfar, jag ska göra några ärenden på banken och sen vet jag inte hur länge vi blir där. Efter det ska vi hem till dom och jag ska visa bilder från Ölands resan. Det kommer kännas lite lustigt att det bara är bilder på Micke, men de vart ju så efter som att de va jag som stod bakom kameran! höhö.

Ikväll blir det träning!
Nu måste jag kiila!


Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0