Arbetsförmedlingen..

Idag gick jag upp vid nio. Tog ut hundarna och sedan gjorde jag mig redo. Farfar kom förbi och körde mig till arbetsförmedlingen. Men det visade sig att jag kom helt fel.. Men en rolig liten gubbe visade mig vägen, vi gick i genom hela korredorer med massa folk osv. Väl framme så såg jag att dom öppnar klockan 12!!! Snacka om att jag vart irriterad, försökte ringa i går och få reda på tiden, kollade på nätet men ingenstans fick jag tag på öppet tiderna. Så när jag va där klockan 10 och dom öppnar 12 så vart jag bra med lagom sur!

Så jag tog en prommenad till Centrum - värdens sämsta å tråkigaste - men gick in på expert och kolla på datorer, ska ju ev få en ny från försäkringen. Sen gick jag bara runt och gjorde inget. Gick tillbaka vid kvart över 11. Så sitter jag där, i en blå soffa och väntar på att människan som man ska prata med ska komma. Plötsligt dyker SOFIE upp! Tränade gymnastik med henne förut. Inte sett henne på år och dar! och det roligaste va att jag och Lovisa pratade om dom för någon dag sen att vi saknar dom. Hahaha så det va verkligen super kul att se henne :D 

Sen pratade jag med människan och nu ska jag skicka in papper så jag får pengar. Det jobbiga är att de tar ca 4-5 veckor. Men jag tog mig i alla fall dit! xD

Nu har jag vart ute med hundarna, duschat och ska ev träffa Soffan sen. 


Japps de va det! xD

Puss Puss<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0