Yo!

Yo! Vad händer hos er?

Själv så har jag varit ute och joggat och sen badat en hund, höhö.
Nu vänntar jag på att han ska bli torr och sen ska jag och Max
åka till Angelica och mysa på ballen.

Ringde till eniro idag och bad dom ta bort mig, efter som att jag är förföljd av en 30 årig gubbe! :O Väldigt obehagligt faktiskt. Dom sa att det kan ta upp till två dyngn. Får hålla lite koll på när jag är borttagen, för då får jag sms idioten och komma på något jäävligt bra så att han raderar mitt nummer!

Sjuka människor det finns!

Jag hoppas på att jag får hoppa in som vikarie på en skola.
Skulle ev få höra om hur det blir i dag,
jag hoppas,hoppas, HOOPPPAAAAS verkligen!
Skulle vara sååå UNDERBART!

Men nu ska jag göra något vettigt, baka kanske ^^

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Lissie

Men usch, vad obehagligt. Finns tyvärr gott om läskiga människor. Hoppas du blir av med honom.



Kram på dig!

2010-04-19 @ 23:31:01
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0