Varför lösenord?

Ja ni kanske undrar varför jag har lösenord.
Men under lägrets gång så fick jag veta att typ alla mina gymnaster läser den.
Det känns som att jag är deras tränare och sen är jag i mitt tonårsliv/privata
liv som dom absolut inte har med att göra. Så jag tänkte att om jag har
ösenord någon vecka eller så så kanske dom slutar att gå in på den.
Men där riskerar jag att om en försöker om ett tag så kommer det spridas
att jag inte har det längre.

Jag får se hur länge jag har det, men vill bara säga till alla
att ni får de ut lösenordet till dom som vill ha det.
Alla är välkommna att läsa, alla UTOM mina gymnaster!

Känns så hemskt att ha lösenord efter som att jag inte alls vet
hur många läsare jag förlorar eller hur många som
inte han se att jag nu har lösenord.

Nu ska jag snart sova, ska med lillasyster till enläkare och
sen ska vi leta balklänning och hämta ut paket på posten :D YAY!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0