Varför. I´m the black sheep.

Jag sitter här med hur mycket som hällst i huvudet. Men vet inte vad jag ska säga eller göra längre. Känns bara som att mina ord, meningar, humör osv. Bara går i repris. Idag har det varit en konstig dag. Slutade med att jag frågade Micke om vi kunde ses i morgon. Vad hade jag förväntat mig?. Jag blir sårad om och om igen, men jag får inte glömma att säga att han även kan överaska och göra mig glad och lycklig om och om igen. Men i dag kände jag mig bara helt ensam och övergiven. Alla hade något för sig. Och här satt jag:
I´m the black sheep!

Just det. Känns som att jag bara sabbar saker på nytt. Jag menar, om inte jag blivit sur och sårad så lätt av honom så skulle det inte bli så här mellan oss hela tiden. Jag önskar att han och jag bodde tillsammans, det skrev jag även till han. Men det skulle jag inte ha gjort. Han tog det bara super serigöst och sa indirekt att det inte skulle funka. Då jag känner att det är mitt fel. Jag har inget jobb, inget att bidra med. VARFÖR får jag inget jobb? :( Jag tror att det är det som gör mig helt galen och sinnes sjuk. I själv verket har det inget med varken honom eller mina vänner att göra, det är jobb fronten som förstör.

Men vad ska jag göra? Det känns som att jag blir mer och mer förvirrad för var dag som går. Jag vill bara känna mig viktig för Micke, men just nu känner jag mig bara ivägen och jobbig. Att jag bara sabbar för oss båda hela jävla tiden. Fan är det för fel på mig? Helt misslyckad.

Som tur är så ska jag ut och sup i morgon, feeeesta loss och glömma alla bekymmer!
Söndagen ska jag hem till kusinen som fyller... TRETTON :O (kom jag på nu!!) Jävlar vad tiden går.

Där har vi en sak till.. Tiden rullar på alla jobbar, flyttar hemmifrån är lyckliga med sin partner/sitt liv. Här sitter jag och bara är. Jag bara ser på medans tiden rinner iväg. Jag vill vara 100% lycklig och glad. Men för att kunna komma dit måste jag få någonting att göra. Jag vill jobba, få pengar och flytta hemmifrån.

Men tills jag får ett jobb, tills jag tjänarpengar så kommer väl jag må som jag mår och mitt liv kommer mer eller mindre se ut så här...

/Linnéa 

 

Kommentarer
Postat av: veronika

Du kan söka som barnflicka i Sverige eller utomlands! En ide, om du vill komma hemmifrån och samtidigt få ett jobb. Finns många som söker en barnflicka.

2010-04-18 @ 04:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0