Trött eller lat?

Idag hade jag tänkt att åka iväg och kolla på kläder till valborg.. Men jag orkar inte, är trött och seg men samtidigt så vill jag. Men sen så vet jag inte vart jag skulle åka i så fall.

Men hur vet man om man är för trött för att göra något eller om det bara är lathet? höhö.

Jag måste bara erkänna att Andra avenyn är ju mer spännande än någonsin just nu.
Man vill bara se nästa avsnitt NU! - Hahaha 20 år och följer Andra avenyn,
men jag tycker det är lite små kul och mysigt så! (:

Jag blir GALEN, hundarn har snart varit bortresat i en vecka och det känns så fruktansvärt tomt och konstigt. Man tänker så mycket på när man gör vissa saker så kommer hundarna.. tex tappar mat på golvet, nu får man ju torka upp det, dom brukar få mat räseter men likadant där. Det knackar på dörren då dom vrål skäller.... I går hörde jag knappt att det knackade! - Listan är låång!

Men dom kommer hem i helgen, men då är ju inte jag hemma!
Ev söndag annars ser jag dom på måndag :D SAKNAR DOM<3

Ja vart bara lite rent allmänt inlägg, tror jag åker förbi liljeholmen
och ev skärholmen c i morgon i stället. höhö!

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! Det verkar du också vara. :)



Jag vet precis vad du menar. Visst att man kan tvinga sig själv att göra saker, men man vill ändå att det ska bli som förr, då det faktiskt var roligt att hitta på något att göra. Men den tiden kommer väl den med. :)



Har du haft en bra dag då?

2010-04-29 @ 15:34:14
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0