Sova..?

Ja vad är sova?.. Jag önskar att min kropp och min hjärna fatta vad det är och hur mycket det betyder för kroppen. Inatt så sov jag inte så mycket och plus att jag vaknade till och små somnade in då jag drömmde massa sjuka saker så när jag vaknade igen så känndes det som att jag typ hade supit skallen av mig kvällen innan och inte sovit tillräkligt.. Jag va så där seg och kroppen känndes tung och huvudet hängde inte riktigt med.

I kväll tror jag att det handlar mycket om i morgon. Rädd att påsken ska bli förstörd pga att jag sa ja till middagen som är hos mickes syster i morgon.. Men jag måste lära mig att slappna av och ta saker som det kommer. Micke försökte säga det till mig idag (i telen när vi snacka), vilket är bra! Men jag vart bara sur och ville ha morgon dagen planerad och klar (jag tror det kallas kontroll behov, efter som att jag är lika dan med maten.. Omjag inte vet ca hur mycket jag ätit så får jag samma panik/stress kännsla) för att annars så känner jag mig stressad. Men får väl försöka se det som att det löser sig.

Jag måste någon dag framöver tala om att jag tycker det är trist att vi aldrig är hos mig och att jag börjar (helt ärligt) tröttna på att åka hela vägen hem till honom, ensam åker jag dit, väl framme så får jag gå ensam! - Vilket jag tycker är läskigt och obehagligt.. Mamma vill inte att jag går där själv men vad gör man inte för den man älskar!.. ?. Kanske gör jag för mycket väldigt ofta, men jag har börjat lägga ansvaret mer och mer i hans händer.
Så man kan ju hoppas på att de blir bättre snart, senaste tiden vi varit med varadra så har vi haft roligt och sagt/pratat med varandra.

Nu ska jag krypa ner i sängen (nej jag har inte kommit dit än) höhö

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0