Sorry och förlåt!

Just nu så är jag galet negativ och bara hatar hela mig.. Jag har fått så GRYMT tjocka lår, mage, armar ja hela jag har blivit som en prinskorv!... :( - Jag måste lära mig att så här ser jag ut.. Men det är så svårt när jag vet att jag sett annurlondare ut förut.. Smala slanka ben, mage, lår, armar m.m.. Så det är så fruktansvärt jobbigt nu!
+ att jag nu (IGEN) ska vänta in Micke, jag är så rutten-trött på att sitta och åka hem till han, tar ca 1 timme.. Sen när han kommer hem så är han oftast trött och vi säger inte så mycket, om jag har tur får jag en puss.. Sen sover vi.

Han håller aldrig om mig, jag försöker hålla om honom ibland, men när jag väl vågar så känner jag hur han buffar och börjar hålla på o röra sig (som att jag va i vägen).. Så det slutar med att vi sover åt olika håll.. Jag tycker även att det är grymt tårkigt att vi aldrig är hos mig.. Eller ja, han erbjuder sig aldrig att komma hit eller så.

Jag är bara så trött på alla venne, orkar inte, kanske det, vi får se, gör som du vill... det är dom svaren jag får.
Jag vet inte heller hur jag ska förklara saker och ting för honom.. Har skrivit en text om min tacksamhet över att han aldrig har lämnat mig eller så.. men känns fel o ge den nu.

Jag är bara så trött.. söker jobb just nu, mailat in till ett och på måndag ska jag ringa 2-3 andra. Så jag hoppas! Ska även skriva ett CV som jag kan skicka in till ytterligare 2 andra ställen.. Sen hoppas jag på att mina betyg kommer hem så jag kan ta mig till arbetsförmedlingen..

Ja de va bara lite om mina tankar och så..

Gah känner mig bara heeelt rutten! :(



Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Veronika

Försök att muntra upp dig! Tänk inte jämt på Micke utan försök fokusera dig på något annat. Lättare sagt än gjort, jag vet. Men försöka kan man alltid.:)

2010-04-09 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0