Samtal.6

Har inte skrivit om detta samtal... Just för att de känndes inte så jätte bra i mig när jag gick där ifrån. Vi diskuterade hur det går med maten och tänkandet. Jag sa att det går jätte bra och att jag känner mig piggare men att tänkandet går det inte lika bra med. Men lite frammåt, lite mera possetiva tankar.

Dels är det sanning, jag äter bättre och tänker lite bättre.. eller hur jag ska säga. Men jag mådde så bra just den dagen så allt känndes nästan helt underbart. Så allt lät bättre än vad det egentligen är.- Det vet jag själv.

Fick tips om en närings dryck, hon vet att jag får i mig för lite vitaminer och sådann näring. Så den ska jag o mamma köpa här i veckan. :)

Jag fick även kopia på remissen, den ligger nu här hemma i säkert förvar. höhö, ne men vill inte att någon ska läsaden. Funderar på att Micke ev ska få se den, men jag vet inte. Kanske skulle de kännas skönt att få se vad han säger och tycker om den men samtidigt  känns lite skrämmande att någon ska läsa den..
De känns som att det redan är lite för många som vet vad den handlar om och det... Jag och min stora käft!!! Men får skylla mig själv.

Jag ska dit på torsdag nästa vecka ( så en vecka dit! :/  )

Puss Puss<3

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Ekonomi har jag sökt, fast jag vet inte om jag vill det. Men men ;)

2010-04-15 @ 22:08:27
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0