Så gick det.

Det va god mat och trevlig stämning. Men jag kände att jag intekunde öppna munnen och prata för att då skulle jag vara konstig. Men efter maten så drog dom flest ut då jag prata med hans syter och hans mamma. Strax efter så åkte alla hem, så de va vi fyra kvar.

Vi gjorde inte så mycket, alla försvan ut när jag prata med mickis så efter att ha lakt på så drog jag också ut. Då jag märker att tre hundar bråkar. Men dom lykas sära på dom och jag hälsar på bullen (en engelsk buldog). Han är as cool, men dom är ju typ så fula så att dom blir söta ^^ hehe.

Kvällen så spelade micke o danne guitarr hero, micke trummor och danne gitarr. Madde kolla på solsidan på datan och jag satt och bläddra i kalendern. Efter ca nån timme så ska madde och danne ut med deras två hundar, då jag och micke vart själva- ÄNTLIGEN. Då jag passade på att ge han sitt stora påsk ägg. Han vart väldigt glad och jag fick en puss så jag vart nöjd jag med! höhö <3 

Sen va allt typ som vanligt. När dom kom in igen så tog det inte lång stund innan dannes kusin kom på besök med sin familj. De va trevligt. 

Vid elva, halv tolv gick vi och la oss. Vi kollade på någon dvd på bärbara datan, någon med  bara björn gustavfsson. Jag vart väldigt trött fort så jag sa godnatt då jag fick feta pussen (vart helt förvånad). Sen sov jag nästan lika "bra" som vanligt. Vaknar somnar då jag drömmer så jag vaknar.. Ja så som det brukar hålla på.

Väl på morgonen så går micke upp då jag inte kunde låta bli och säga "Ska du gå upp" efter som att jag ville ha en puss eller så men inte. Så jag klädde också på mig och såg att mamma ville att jag skulle ringa.

Ringde henne.
Ringde farmor
Åt frulle.
Sa hej då.
Jag och Micke hoppa in i hans bil.

Vi satt som vanligt och lyssna på musik och han kör lika fort som vanligt, men nu känns det lite mer skönt, att ha den där kännslan att man svävar farm. Det är skillnad när det är snö och halt, då det känns obehagligt. Men tort på vägarana och sol så helt okej. Efter ett tag så stänger han av musiken då jag blir lite förvånad (efter som att vi aldrig brukar prata i bilen) men vi snackar lite och sen åter går vi till musiken. När vi nästan är hemma så sänker han musiken och kommenterar ett stort grönt hus som han inte sett förut. Sen är vi hemma hosmig då vi pratar lite och han säger tillslut:

"Jah, när får man se dig igen" Lite närvöst.
Jag själv blir lite förvånad och chokad.
"Jag vet inte, vad säger du?"
"Ingen aning"
"Jag måste ju ta hand om hundarna och lillasyster den här veckan"
"Jo, inte sagt något annat, men du kan ju höra av dig"
"Ja precis, du med"
"Hälsa hem!"
"Ja, hälsa far din och alla"
Sen ger han mig en puss... OCH EN TILL hihi + att han säger att han älskar mig och ger mig EN TILL PUSS. Sen säger vi hej då och jag stänger dörren. 

Nu är jag hemma och har städat hela huset, damsugit, torkat golv, skurat av kakel och alla möjliga saker. Varit ute med hundarna en kortis, får ta en sväng till senare. 

Jah de va en liten del av min påsk det, fick även ett ägg av Mickes mamma :). Men de här va inteså roligt inlägg men ville bara skriva lite om vad som hände..

Lillasyster åkte in till sjukan i går kväll, det visade sig att hon har halsfluss, öron inflamation och exem i hörsel gångarna :(. 

Puss Puss<3

 

Kommentarer
Postat av: Lissie

Glad påsk på dig med! Låter som du hade rätt trevligt? Hoppas det iallafall. Kramkram

2010-04-04 @ 21:12:29
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0