PARTY!

Japps nu hoppas jag på en reäl party kväll. Men jag och Ange har ju vårat lilla race.
Har precis kommit hem från stan och duschat!
Är ganska taggad inför ivkäll. Men det är så att jag och Micke hade ett ganska reält bråk i går kväll så får se hur det blir med han i kväll. Orakr inte bry mig just nu, jag och Angelica ska ha jävligt kul och ska bli sååå fulla moahahahaha! :D

Så nu måste jag bestämma mig för vilka kläder jag ska ha och så.

Bloggar igen om jag hinner,plus lägger ut en bild... Annars blir det uppdatering under eller efter helgen.
Bara gudarna vet vad som händer! ^^

Vad ska ni göra i kväll?


Puss Puss<3







Kommentarer
Postat av: Lissie

Hoppas du hade det bra :)

Och det var väldigt sant, det där om att gråta. Att vi människor är de enda som kan det så varför skulle vi då inte göra det? Smart!

Kramar

2010-05-01 @ 23:12:22
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0