Ont i magen.

Idag har jag haft ont i magen precis hela dagen. Har druckigt en halv liter joice (kanske därför jag går på toa hela tiden! höhö (?) ). Lagademiddagen till Lollo och pappa så den va klar när dom kom hem. Sen va jag i alla fall på träningen, gjorde inte så mycket, peppa tjejerna mäst och kollade på för att de krampar så mycket :(.

Nu är jag hemma och ligger på sängen. Magen är svullen, till och med pappa ser att den är mycket större än vanligt, och när MIN pappa lägger märke till en sådan sak så är det typ illa. Men jag hoppas verkligen att det går över under natten. För i morgon har jag fullt schema typ.

Stan med angelica 11-2 ca för sen ska hon på möss-påtagning i skolan ^^ :D
Då jag inte vet om jag ska hem till Micke eller inte, får icke tag i honom.
Sen vid 6-7 tiden så ska vi vara hemma hos madde och danne med massa människor LÄNGTAR!
Fest fest FFFFEEEEEEEEEEEESSSSTT!! :D <3

Lördagen så ska vi gratta Mickes mamma som fyller år så tror jag blir där hela helgen! :)
Söndagen blir nog mys hemma hos micke om vi inte tar oss till tyresö, men får se hur det blir.
Vill bara slappa, festa, skratta, ha det riktigt jeeevla kul! :D

Nu ska jag va social på msn ^^ höhö.

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lissie

Cool frisyr!



Förstår att det blev jobbigt om barn som du är lärare åt läser. Det är väl inte riktigt meningen. Hoppas det blir bättre nu då. Och ha det så jättebra i helgen!

2010-04-29 @ 22:39:47
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0