Om-gjort.

Idag är det en sån där dag som jag verkligen ogillar!
I går hade jag och en kompis svullo kväll.. Vilket va mys! men det resulterade till att jag sov as dåligt. Drömde att jag vägde 85 kg och jag bara fick panik. Men vi alla har bra och dåliga dagar.
Jag tog en dusch... Jag gillar inte riktigt det längre, för kroppen känns inte igen.
Den är större på alla sätt och vis.

Jag har nu i ca en vecka ätigt för att folk vill det, men jag börjar tröttna på det. Jag vill äta och känna mig nöjd med det jag ätit, att de är okej att vara mätt, okej att äta. När ska jag aceptera det?

Jag kom även på igår att de va en vecka sen jag träffade Micke.. Jag vert lite chockad när jag insåg det, varför har jag inte tänkt på det? men skönt att jag inte mått dåligt av det utan bara inte haft tankarna där.

Nu håller jag på och lagar mat. Gjorde om bloggen lite...

Vad tycker ni?

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0