Okej dag. - Personligt.

Ja som sagt så åkte jag hem till Mickis o Philip efter att ha varit hemma i några timmar. Men glad över att jag tog mig dit. Jag va där ca tjugo i fyra, vi beställde hem mat och såg på någon trollkarls film. Den va bra men samtidigt lite skumm och rörig. Svullade lite godis och chips till rosapantern 2 och ballar av stål. Roligt att träffa dom igen :) Micke är typ sjuk, fick ja veta så han va inte med. Men om jag ska vara ärlig så hade han antagligen inte orkat komma endå. Nu kommer jag bli så där depp igen, eller vad man ska kalla det.. Men Jag börjar faktiskt bli riktigt ledsen över flera saker.

Jag sitter och åker till honom, hur mycket som hällst - Det känns inte som att han uppskattar det

När vi är med varandra pratar vi knappt.. Jag har massor som jag skulle "vilja" säga till honom, saker som jag inte vågar säga till andra - Men han är så trött eller upptagen med annat när vi väl ses

Det känns som att han inte gillar mig lika mycket längre - Vi varken pussas, kramas eller myser. Sover med varsit täcke åt varsina håll. 

Mer än så här tänker jag inte skriva i bloggen...

Jag har haft två roliga dagar/kvällar, verkligen! 
Men när jag ser hur mina vänner har det + andra som man såg ute, så blir jag avis.. Jag vill också att micke ska ta tag i min arm och bara dra mig tätt in till sig, puss på mig, visa att jag är behövd.. Just nu så känns det som att han klarar sig väldigt bra utan mig. Jag skriver söta sms, inget svar, jag skriver "allvarliga" sms, inget svar.. Idag gick de så långt att mickis tillslut sms:ade honom för att få reda på om han skulle me eller inte..

Vart är han när jag behöver han som mäst? - Då är han försvunnen

Jag kommer i morgon hata de här inlägget men behövde skriva lite..

Puss Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0