OBS! - Lösenord!

Nu alla kära läsare kommer det bli lösenord här ikväll för att barn inte ska läsa min blogg.
Jag känner att den inte är så barn vänlig och sen vill jag ha den lite mer privat,
vill inte att dom ska läsa den... Men de där vet ni redan, alla som vill kommer få lösenordet..

Hur du kan få det:

Om du känner mig:
Fråga på facebook
Sms
Eller msn
osv.

Om du inte känner mig:
skriva en kommentar - glöm inte att skriva mail adressen i dens fält som finns.
maila mig - [email protected]



I eftermiddag/kväll ska jag ÄNTLIGEN träffa Micke-picke-älskis-pälskis!
Är helt spidad och över glad inför det! Har inte sett han på nästan 3 veckor!
Snacka om saknad och längtan!
Så jag hoppas att vi får det riktigt mysigt och helt underbart! Hihi

Nej jag är inte vacker..... xD Bjuder på denna bild också! höhö - Bara för att jag är KNASIGT glad idag! haha



Nu ska jag packa det sista och sen får vi se var klockan blir. Men om jag hinner gå in på datan hos Micke så fixar jag lösenordet där, annars blir det i morgon på dagen! - Så passa på att höra av er för jag vill att ni läsare ska kunna fortsätta läsa.  Det är bara barn som jag träffar som jag inte vill ska läsa och då är detta enda lösningen.
Är väldigt ledsen över detta men som sagt lösenord finns att få! <3

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

sweet ;)

2010-04-26 @ 17:50:54
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0