Lite uppdatering.


Ja, då är det kväll igen. Idag tog jag mig ut till centrum. Det va skönt väder. Jag va i centrum klockan 13.00 sprang in på hm och köppte färg sen jogga jag ut till bussen igen, bussen hem gick 13.07 så det va skönt att jag han med den! höhö

Väl hemma så färga lollo mitt och jag hennes. Vi båda är väldigt nöjda med färgen :)

Jag pratade med farfar idag och han fick komma hem nu, vilket känns OTROLIGT skönt!
Jag hade tänkt åka och hälsa på han i morgon på sjukan men då kan jag ta en prommis hem till honom, viket är lite skönare än o sitta på ett sjukhus!

Jag har även letat klänningar idag men antingen har dom varit förlånga, fel färg, fel form, förmycket mönster eller helt enkelt sett FÖRJÄVLIGA ut!!

Så beroende på vad som händer i morgon så ska jag ev köpa tyg så att lollo kan sy en klänning till mig :) billigare och roligare med något som ingen annan har! ;)

Får se om micke säger till om att vi ska ses anars så skiter jag i det, ska ev träffa Angelica under dagen så får se vad jag orkar och har lust med helt enkelt! höhö

Lägger in någon bild på mitt "nya" hår och en jacka som lillasyster sydde om åt mig, men de får bli i morgon ;) höhö.

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0