Lite blandat.

Ja då känns det som att de va ett tag sen jag bloggade.. Men de va de ju egentligen inte. Men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva eller så. Kanske har jag förmycket inuti mig att de inte längre går att få ut.

Jag vet inte.

På ett sätt börjar jag och Micke komma varandra närmre men samtidigt så blir vi sura på varandra väldigt mycket. Så nu känner jag mig väldigt tveksam införi morgon, just för att han inte "ser" mig när vi är hos hans syster. Jag kännermig lixombort glömd.. Jag minns inte samtal från dom då jag ochmicke snackat själva.. Bara en gång, och då stängde jag in mig i ett rum och va as sur. Då pratade vi lite.

Men jag älskar han så mycket, så jag inte förstår hur det helatiden blir så här knas.

Idag så köppte jag i alla fall ett påsk ägg till honom så jag hoppas att han är glad och snäll i morgon, att jag slipper känna den där känslan som jag hadde i thailand - Kännsla om att inte synas att man tillslut lika gärna kan bli luft för att de skulle inte göra någon skillnad. Jag hatar verkligen den, men man kan inte styra sina kännslor. Till en viss gräns går det, men i slut ändan så står man där med kännslan man inte ville känna.



Idag va vi även på sjukhuset och hälsade på farfar, han va ganska pigg och vart väldigt glad över att vi alla kom, men han frågade efter micke och det sved inom mig. Jag försökte få med honom men somsagt så är han hos syster sin, men tyckte att han kunde ha åkt med. Men farfar va såklart glad endå, men jag märker att han saknar micke och vet inte hur jag ska få micke att fatta det.

Dom vet inte hur länge farfar blir kvar på sjukhuset så jag ställde idag in kursen som är nästa helg, vilket jag kännerlite dåligt samvete över,de kommer kosta mig ca 1000kr men om vi säger så här, det är LÄTT värt det om farmor behöver hjälp med farfar den helgen.. Mina föräldrar är i norge då.

Efter sjulhuset så bjöd vifarmor på middag. Jag gjorde psata sallad som dom alla verkligen tyckte va super god. Sen har jag svullat med päronen och de känns i magen nu.. och har även en smula dåligt samvete över det.

Men men, nu ska jag strax försöka sova.. Vet inte va ja ska ha för kläder i morgon.. Funderar på den svarta kjolen och t-tröja eller linne till (se bild).. Vad tycker du/ni? höhö

Pratade en snabbis med Mickis idag också, så vi ska ev ses på söndag :) Hoppas på det, men får se vad som händer.

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0