Lite blandat så där.

Jag han komma in genom dörren och byta om. Sen fick jag skriva
handlings lista + mat lista för veckan.
Sen åkte jag och pappa o handla... Suck!

Men nu har jag duschat, bytt om till mys kläder och bara slappar.

Jag är lite kluven, kommer ev skaffa lösenord till bloggen pga en sak.
Ni som läser som jag inte känner får gärna skriva en kommentar att
ni vill ha det och sen eran mail adress så skickar jag det.
Mina vänner kan skicka på facebook.

Men ska tänka på saken, men jag vart helt ärligt
ledsen och tom när jag fick veta..
Bloggen är min, mitt privata liv.

Nu ska jag fundera på hur jag ska göra med det och sätta på musik.


Puss Puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0