LÄS, VALET ÄR DITT!

Jag är bara så sur och irriterad!
INEG ABSOLUT INGEN har rätt att säga vad jag ska skriva och inte skriva i min blogg!
Det är MIN blogg MINA tankar MITT liv!

Det är upp till var och en att läsa, och om någon taråtsig av det som står här så SLUTA LÄS MIN BLOGG DÅ!
Jag har ALDRIG sakt till någon att den MÅSTE läsa min blogg, det är FRIVILLIGT och jag skriver PRECIS det JAG KÄNNER FÖR!

Jag är bar så sur och irriterad just nu!
Att folk alltid ska säga till mig, gör inte si gör inte så och sen gör jag som DOM säger.. Men NU har det gått alldeles för långt!

Jag vet inte vart eller hur jag ska skriva det men
JAG ANSVARAR INTE FÖR VAD FOLK TYCKER OCH SÄGER OM MIN BLOGG!

JAG ANSVARAR INTE FÖR DET SOM SKRIVS HÄR!!
JUST FÖR ATT JAG INTE MÅR SÅ BRA SÅ KOMMER DET BARA UR MIG!!
SÅ SOM NÄR MAN BARA GÖR NÅGOT OCH SEN KOMMER MAN PÅ ATT DET
VA DUMT ELLER ELAKT

DEN ÄR MIN MIN MIN MIN!!!
Och ja, jag har den på nätet så PRECIS vem som kan läsa den och det spelar inte mig någon roll, men om man blir sur, ledsen eller så utav det jag skriver så har jag bara en sak att säga HÅLL DIG BORTA!!!

Jag tänker inte stänga min blogg ute för en liten FJUTT sak!

Så nu är lösenordet borta och jag säger det bara, ni väljer själva att läsa så kom sen inte oh klaga!


Så jag hoppas att alla som känner att min blogg är bra och så fortsätter att läsa den :)<3
Men om man taråtsig av det som står så läs inte min blogg igen då!
Har bara ett stort utbrott inom mig! Just för att alla alltid ska säga vad dom tycker, visst det är okej..
Men det menas inte med att jag måste göra så som dom sagt!

Puss<3




Kommentarer
Postat av: veronika

Helt rätt!! Du skriver för din egen skull inte för andras, upp till var och en att läsa din blogg.

2010-04-29 @ 16:00:30
Postat av: Anonym

Du kan ju inte säga att du inte ansvarar för det du skriver för att det "bara flyger ur dig", man har alltid ett ansvar.

Nu menar inte jag detta illa, så missförstå mig rätt.

Förövrigt så är det helt rätt att du inte ska behöva "skydda" din blogg för att folk säger saker, men tyvärr så är det så att folk klankar på en hela tiden oavsett vad. Men det är bra att du tog bort lösen, för genom att "smita" från otrevliga kommentarer, skitsnack eller vad, gör saken inte bättre.

Hoppas du har en fin dag och får det trevligt ikväll med sista april och allt.

2010-04-30 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0