Läkare + Svin kallt!!

Idag gick jag och lollo upp vid halv 8 tiden för att hinna med bussen vid 9.
Det gjorde vi också. Viva väldigt snabba så vi han slappa lite innan vi drog.

Väl framme så fick vi sitta och vänta ett bra tag, men endå skönt!
Ute höll vi båda två på att frysa ihjäl!

Läkaren va AS rolig! Höhö. Han ställde frågor och snacka lite rent allmänt.
Hon fick en remiss till rönken, så vi åkte vidare till nästa ställe.
Hon rönkades och sen ville vi båda bara hem!
Men på vägen hem så hämtade vi ut paket på posten,
och lämnade in ett som skulle skickas tillbaka.

Bussen skulle komma om 40 min så vi bestämde oss för att gå!
Trotts att vi höll på att dö av köldskador!
Men vi gick fort, vääldigt fort! - Vi han hem på ca 15 min!

När vi kom hem kolla vi på film och sen började jag städa i huset och laga middagen.
Nu har vi ätit.

Btw, så fick pappa en öl av mig igår, idag hade han köppt en ny :D hihi tyckte de va gulligt!
JAG VILL HA VALBORG NU! :D <3

Bilden: Jag i dag, brukar ALDRIG ha jeans jacka men såg inte allt för knäppt ut - höhö

Iövrigt så är det SKIT tråkigt med lösenords-skyddad blogg så kommer
antagligen ta bort det typ i morgon eller så...

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Lissie

Tack för lösen. Varför skyddade du bloggen? För många som läste som du inte ville skulle läsa eller?



Men som du säger, det kanske blir lite trist, som att man skriver för en utvald liten skara. Hoppas du hittar något som funkar.



Och ha en fin valborg. Kram

2010-04-28 @ 19:25:41
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket!



Jag förstår att det är lite svårt att få en uppfattning om mig med tanke på att jag inte har någon beskrivning, men hoppas du fick en någorlunda en genom att läsa några blogginlägg.



Och tack för lösen. :)



Kram

2010-04-28 @ 20:39:08
URL: http://stegvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0