Kära älskade Lillasyster.

Jag va me henne hos olika läkare igår. Idag va jag elak och orkade inte gå upp så tidigt för att åka med henne igen. Idag tog dom prover och kollade på rönken bilderna från igår. Dom såg bra ut.

Hon drömde om att hon hade lung canser och andra sjukdomar som hade med hjärtat att göra!
Det va bara en dröm! - Men jag börjar bli orolig över varför hon mår som hon gör helatiden.
Hon är trött, häning och får feber väldigt ofta. Hon kan knyta ihop knytnäven och sen är det trögt att få ut handen igen. Hon har problem med knäna och höfterna...

Igår när vi gick hem från trollbäckens centrum så fick hon jätte ont efter ett tag, så vi saktade ner och jag såg hur snett hon började gå. Hon sa även att hon fick ont i knäna.

Jag har min rygg och mina knän och fötter och höfter men inte riktigt på den graden, men jag borde egentligen kolla upp det jag med.. Det är bara ett problem och det är att jag HATAR att tappa mitt eget blod!

Jag ringde till henne vid 10 tiden och frågade hur det gått, det hade gått fort, bra och smidigt.
Nu ska vi bara vänta på prosvar!.. Jag hoppas att dom hittar något, läkaren som vi pratade med i går tyckte det här va vääldigt klurigt. Men samtidigt så blir jag irriterad på att dom aldrig riktigt hittar något i våran familj, mamma har till och med varit nära döden för att dom är så sjukt sega!
Jag hoppas verkligen att det aldrig mer händer!



En lillasyster kommer alltid att vara en lillasyster, trotts att hon nu REDAN är 16 år och vi pratar om när hon fyller 18 och när vi får egna bran. Men vi pratar även väldigt mycket från vi va mindre.
Helt underbara och roliga minnen, visst vi bråkade som alla syskon. MEN vi solgs aldrig, drog aldrig varandra i håret eller så.. Någon gång kanske men absolut inte ofta!

(Bild från påsklovet 09)
Nu idag så bråkar vi väääldigt sellan, det är mer skoj-bråk. Så det slutar med att vi as garvar i stället.
Klart att vi kan bråka och bli sura också, oftast handlar det om kläder, vem som har vems på sig osv.
Men även det brukar gå över fort.
Vet inte vad jag ska skriva förutom att tiden bara flyger iväg!
Men vad som än händer vad vi än gör så kommer jag alltid att älska dig!<3

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0