Igår och nu.

Tjenare!

Som ni vet så va jag ute i går kväll, det va verkligen roligt att skaka loss!
Kvällen började hemma hos Angelica med lite människor, mys! 
Vi drog ut lite senare då de bara va jag och Angi. Stället vi hitta (vi leta efter ett ställe där de inte va någon kö.. o vi lyckades! va typ 3 pers framför oss och precis då kom det en till inträdes vakt så vi hamna först,så de tog så där 2 min att komma in) va så stort att vi fatta inte vart man skulle betala inträde, sen hitta vi knappt garderoben.. Man kunde gå runt på olika sätt så efter ett tag vart allt bara helt snurrigt så vi frågade vakterna så fort vi skulle någonstanns! Hahaha!  Jag måste erkänna en sak, FAN vad skönt att man INTE är singel. höhö. Va så konstiga människor, men jag och Angi höll oss för oss själva och om någon började flirta så pikade vi bort dom! hahaha xD.

Det va otroligt roligt!

Nu är jag hemma, har duschat och satt på mig mys kläder. Försökt få tag på micke, han e sjuk så jag blir ensam med Mickis och Philip. Visst han kan inte rå för att han e sjuk, men känns som att han verkligen inte har tid för mig nu. Men jag ska försöka ha roligt på eget håll nu.

Jag har även fått hjälp av en kompis mamma som ska snacka med sin chef o se om jag kan jobba som lite vikarie, jag håller verkligen tummarna! Skulle vara så OTROLIGT skönt med ett jobb.

Ne nu ska jag vila, käka något och sen byta om och röra mig hem till Mickis o Philip.

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0