Igår, Idag.

Igår va jag bara hemma på förmiddagen. Eftermiddagen gick jag hem till farmoroch farfar en stund, väldigt mysigt :) <3. Jag tog bussen från dom hem till Micke. Mötte Mickis o Philip och sen Mötte jag Mickes granne med sin dotter cassandra, hon är riktigt prat glad och ska få precis som hon vill, hihi.

Sen gick ja hem till Micke. Ingen va hemma, klockan va runnt halv sju så de va lite förvånande. Men jag la mig på mickes säng och kollade lite på tv. Klockan gick o gick... Precis när jag började fundera på att sicka sms till hanns mamma och fråga vart dom tagit vägen. Då kom dom.

Micke kom närmare tio tiden, då han käkade, badade och sen sov vi. Så de var typ bara att säga hej och godnatt. På morgonen va han väldigt gullig, fick en puss OCH EN KRAM! Mys, Mys, Mys, MYYYS! - Bara för att jag aldrig får kramar!

Han åkte till jobbet och jag somnade om. När jag vaknar senare så går jag upp och bäddar sängen. Då jag ser att hans två kuddar ligger på fotändans sida och även hans täcke va vännt åt det hållet :/. Jag syftar på att han la sig åt det hållet udernatten :(. hehe.

Jag och Carina åt lite "frukost" och sen började med ett engelska brev som hon skulle maila åt Micke till england.. Men bådde hon och jag suger på att skriva. Det slutade med att vi ringde hem till lillasyster Lovisa x) höhö. Jag gick och borstade tänderna.. Ja det är ju normalt att man gör det efter man ätit. Igår på kvällen kände jag att jag hade lite ont i munnen... Men tänkte inte på det sen. det visa sig nu på morgonen att det är en TAND PÅ G UPP!

Vi gick och handlade då vi på vägen till affären möter på en dam som är ute med sin hund. Carina kännde henne så vi pratade en stund. Damen trodde att jag va Carinas dotter, för hon tyckte vi va lika! hahah.

Efter att ha handlat så fikade vi och pratade. Sen rörde jag mig hem. Fick stanna på gullmars och handla lite mat och sen raka vägen hem till huset! höhö.

Nu lagar jag middag och som sagt så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om x) höhö..

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0