God dagens..

Eller vad man ska säga, det är jú varken god morgon eller god kväll.. Jag ska i dag försöka ta mig till centrum, igen. Jag och lilla syster satt i går och kollade på top model vilket resulterade till att jag kännde mig typ fulast i värden. Jag ville också få en sån där cool förändring!

Jag kollar aldrig på tv, nästan. Just för att jag bara blir sur på allt., filmer som serier som humorprogram som reklam.. Ja alltid finns det något som gör mig sur eller besviken. Men som sagt så färgde dom håren och klippte dom. Då jag och lollo började prata om oss själva.


(bilden är ca 2 år gammal!!)

Så jag ska till centrum för att köpa hårfärg xD. Jag vet att de inte kommer göra någon skillnad, men ska ev klippa håret lite.. Men tror jag kommer ångra mig sen. Ska i alla fall börja med att färga det ^^.

Men jag kommer bara bli sur för att de inte blir lika snyggt som på tv:n i går!

Men men.
Nu ska jag kolla bussen, sätta upp håret i en slarvig tofs och ta på mig ett par thigts i stället för mjukisar.
OH vad jag förändrar mig x) HAHAHA nej men palla fixa sig för att åka fram och tillbaka till ruttna centrum!

Puss Puss på er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0