Glad Påsk!

Ja då har jag fixat mig så nu är jag snygg och klar.. Nooot!
Enligt lillasyster så ser jag jätte söt ut, men jag själv har en sån där dålig dag.. Känner mig tjock, smutsig och ful. Har även prövat hela garderoben med alla olika kombinationer med linnen och kjolar o byxor m.m.

Men nu har jag kläder på mig som jag ska ha på påsk lunchen/middagen. Men håret känns även smutisgt, fast jag duschad det i går.. Ja i dag har jag verkligen en dålig dag när det gäller mig själv. Så jag hoppas för all del att micke tar hand om mig när jag kommer dit och att han är med mig. Annars kommer jag bli så sjukt sur på honom, fast de är mig själv som jag är så trött på.

 
(Trotts att jag kännermig äcklig och så i dag så bjuder jag på dessa bilder.. Dagens klädsel)

Hoppas humöret hinner ändras lite innan jag ska åka. Får sjkuts av pappa, så vi ska åka vid ett tiden.

Nu ska jag packa väskan och ladda kameran!

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0