FAN FAN FAN JÄVLA SNÖ!!

Japps, i morse vaknade jag av att lillasyster skrek genom väggen., "DET ÄR EN DECEMETER SNÖ UTE!" Min första tanke va FAN! Jag som hade tänkt gå en lång och mysig prommenad.. Men icke! + att jag hade tänkt gå till centrum och sen ta bussen hem.. men icke!

Jag gick en sväng med hundarna, den va lagom för lilla max, all snö fastnar i hans päls så när vi va tre hus hemmi från satte han sig och ville absolut inte ta ett steg till. Jag och wiggo gick före så när jag torkat wiggo så kom max inlunkandes på våran infart.

Efter prommenaden så fixade jag frulle till mig och lollo, ringde farmor som snart skulle åka och hälsa på farfar på sjukan. Själv ska jag snart be ge mig ut igen för att handla. Som tur är så får jag i alla fall sällskap med en kompis. Så tråkigt att åka själv i de här vädret och så.

Men sorry, JÄVLA SKIT SNÖ! JAG VILL HA SOMMAR!
Jag som tyckte det va så skönt i går med bar mark och sol.
Mys i bilen med micke.. Men så kommer snön TILLBAKA!


Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0