Faktiskt två veckor nu.

Ni som tycker att jag tjatar om Micke ska inte läsa detta!


Idag är det onsdag
, igen. Det har gått
ganska fort en då.Jag gör massa olika saker
om dagarna, bland annat sitter jag och letar jobb.
Men nu har det gått två veckor sen jag såg
Micke-ponken. Skulle vara mysigt att få en
kram ochen kyss på min kind.
- Men det får vänta.

Han frågade idag vad som händer ihelgen.
Jag åker på gymnastik läger fredag-söndag.
Han själv ska jobba. Vi lär inte ses på ett tag till.
Men vi har i alla fall planerat/bestämt att "fira"valborg
tillsammans så jag vet i alla fall när jag får se han igen,
vilket känns väldigt skönt.

Det betyder att det ev kommer ha gått lite mer än 3
veckor sen han och jag sågs :(...
Jag saknar honom jätte mycket, han saknar mig <3
Så vi båda får bara bita ihop och hålla ut till nästa helg.

Jag älskar honom verkligen!<3

Han läste inlägget "Sanningens ord, jag vill inget annat"
sen dess har han varit väldigt glad och gullig
mot mig, gladare själv på något sätt.
Det värmer att min text fick honom glad! -
Efter som att jag inte är så bra på att prata
och visa min kännslor,vad jag känner,
tycker, tänker eller rent allmänt hur jag mår.


Jag ville bara skriva det här och det är min blogg så jag skriver det jag känner för.

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0