Energi dryck.

Japps då har jag och Elli bestämt att jag ska börja med en energi dryk..
Måste erkänna att jag köppt en liknande förut, förra sommaren då jag fick en
annan dryck men som är "tvilling" med denna.
Men nu har hon och jag kommit överäns hur man
andvänder denna dryck ;D höhö

Men i vårat lilla (ruttna skit) centrum så hade dom inte min smak,
jag tycker bäst om vanilj men får nöja mig med jordgubb och skogs bär,
hoppas jag tål jordgubbs smaken.

Nu ska jag packa det sista in för lägret, blir hämtat ca 16:20 ^^
(brist på bild och brist på ork att leta upp en får det bli denna igen)

Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas engeridryckerna och allt annat funkar bra i helgen gumman och att dem inte kör helt slut på dig. Pussis och kramis till TantLinea <3

2010-04-23 @ 22:00:29
URL: http://plingploong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0