Det här har hänt idag..

Jag åt frulle vid 9-10 - DE NI! Nästan stolt över mig själv!
Jag dammsög HELA huset NOGA!
Jag duschade, då jag prövade Just glow schampo o balsam - AS BRA!
Jag chillade lite vid datan, vaknade till liv.
Kollade bussen.
Åkte till Angelica
Vi gick o handla
Lagade lassange - MUMMMS!
Vi Chillade i SOLEN! - AS varmt, men SKÖNT!

(leker lite med redegering höhö)
Vi gick en mysig prommenad, vi kommenterade hur folk bodde, hur dom har sina föster och hur husen ligger till. Plötsligt ser vi ett hus som har platta tak! Vi står och kommenterar och diskuterar det... Vi fortsätter och går, då vi möter en dam. Hon börjar prata med oss. Hon berättar att huset som vi nyss stått och snackat om, där bor Laila Bagge och Nicklas Whalgren! Höhö. 

Efter vi kommit hem från den SKÖNA VARMA  (vi höll på att svettas ihjäl!) prommenaden så slappa vi åter igen på ballen! :D AS SKÖNT! Vid fem-sex tiden rör jag mig hem. Byter kläder tar en macka och går sedan till träningen. Rolig och lyckad dag tycker jag, hunnit med MASSA saker :P höhö!

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0