Allt från döden till biljard,krök o 13 års firande.

I fredags ville jag typ bara dö! - Nej men bara försvinna från jorden. Det tidigare inlägget minns jag inte äns att jag la till. Men de va verkligen en tråkig och jobbig dag/kväll/natt. Men nu för att komma till de roliga...

Igår va jag så trött och seg för att jag sov så OTROLIGT dåligt natten mellan fredag och lördag. På morgonen när jag bäddar sängen märker jag att de är för många kuddar, därför sov jag dåligt. - Det är undermedvetet "behov"/tvångstankar jag har. Att om något är fel i sängen så kan jag verkigen inte sova.. Tex, min syster kommer hem i bland och hälsar på då hon brukar fråga om hon får låna ett av mina täcken. Jag sa ja engång och aldrig mer. Jag sov ca en timme för att jag kännde att sängen inte va som den skulle. Så i lördags vart jag lite rädd för mig själv att det faktiskt är så, att om det är för mycket eller för lite kuddar/täcken så kan jag inte sova.. Varese jag vet om det eller inte.

Jag va på träningen, den gick väldigt bra faktiskt. Tror helt ärligt att det berodde på att de va många av dom "sämmre" som va borta. Då träningen vart mer gämn och kunde flyta på. När jag kom hem så ville jag bara slappa och sova. Jag hjälpte mamma att handla, sen köppte vi pizza till familjen o en av lillasysters kompisar. När jag sitter och äter så ser jag sen att Angelicka ringt två gånger.
Jag loggar in på msn och hon "sparkar" mig i baken. Så plötsligt har jag duschat, sminkat mig, bytt om och är på g hem till henne för att föra! Det va FÖRSTA GÅNGEN JAG SCHOTTADEE!! Och de va helt underbart! :D höhö.

Sen drog vi till odenplan och mötte hennes syster och hennes kill kopisar. Vi spelade biljard, sen tog jag och Angi med oss alla till hennes och mitt ställe.. Haha shiiet villken rolig diskution det blev av det där med "ett stäle" haha xD. Vi drog hem vid 2 så att vi kom i säng vid 3, helt lagom.

Mamma hämtade mig vid tolv tiden i dag, hem och jag och pappa åkte och handlade. Min kusin fyller 13 år idag... FAN TRETTON ASSO!! :O. Men de va kul att träffa några släktingar igen.

Nu ska jag väl sitta hemma och vila ut och bara slappa. Nu är jag super mega pank så kommer inte kunna dra ut på ett bra tag :( Jag som hittat en hobby! höhö xD.

Ja de va lite om vad jag gjort i helgen. Glömde kameran hemma så har inga roliga bilder, tyvärr!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0