- Rosamåln - Ljuset -

Eller vad vi nu ska kalla det. Som jag skrev igår så åkte jag hem till Micke.
Va lite spänd över det.. När jag kom in så låg han i badet så jag pratade med hans mamma.
Sen satt vi alla tre och prata. Micke spelade senare fifa och vi pratade och hade det SUPER roligt :D <3
Nio halv tio så borstade vi tänderna och sedan la vi oss och kolla på tv.

Micke va så där söt, han gömde sig under täcket och sen hade vi lite kudd-krig, eller ja de va han som slog mig med en as hård kudde (en sån som "formar" sig efter huvudet). Det känndes som att han va sitt gamla glada jag igen. Går inte att beskriva mina kännslor, är bara helt överlycklig!

Natten va helt UNDERBAR och super mysig, jag fick en så där typisk film kyss!
Så nu är jag verkligen på topp!

Finns ingen finare människa som kan göra mig så glad!<3

Idag har jag varit med angelica i stan, vi va i hennes skola o fixa de några saker sen åt vi på subway och sen handla vi på systemet in för valborg :D YEY!!
Nu ska jag baka, sen laga middag och sen är det träning.

Hörs sen Puss Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0