Ny dag idag.

Japps då är det en ny dag i dag.. Och det är en vecka och en dag tills jag fyller 20! Känns väldigt konstigt på något sätt.. Kan inte tänka mig att det "bara" är 10 år tills man är 30! :O

I går va det en bra dag endå. Jag va mäst bara hemma och slappade. Sen kom Lollo och hennes kompis hem och härjade här hemma, kul när man hör annat än sig själv typ. Jag och mamma kollade lite på nya möbler till huset. Sen Kollade Jag och tjejerna på film - en skräckis. Jag hade sett den förut men mindes den inte riktigt så fick lite panik jag med x).

Sen började jag göra mig i ordning in för bion.. Kände inte för att gå i mjukisar och ett gammalt linne x).
Sen ringde min vän Cassandra, helt överaskande! Super skoj, jag var verkligen glad! Hon är en fin tjej!<3

Vi gick till bussen, där vi flummade massor. Mötte Saskia inne vid Slussen där vi bytte t bana.
Filmen va helt okej. Handlade om matlagning typ ^^ men lite gullig va den i alla fall.

Jag och lilla syster fick sitta på gullmars i ca 30 min och vänta på en seg buss. sen va det bara raka vägen hem och bädda min säng. Kollade i en kokbok om lite tårtor.. Ni kommer få veta vad den ska vara till sen:P.

Hittade en Lemoncurde tårta som lät väldigt god och inte allt för svår att göra, men får se vad det blir.

Nu ska jag sätta mig och skriva om mitt CV, sen ska man jobba mellan 13 - 20:15, villket jag absolut inte känner för efter som att jag är på g att bli sjuk.. Skulle ha jobbat till 18, men något va knas så jag fick frågan om att stänga... "dum" som man är säger man ja. Men än en gång.. Pengar, pengar,PENGAR! ehe.


Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, OKEJ! Jag ska vara Tingeling för din skull ;)



Puss älsk <333

2009-09-09 @ 18:18:31
URL: http://ladylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0