Jag är nog udda(?)

Jag har gått och funderat på vad jag har för kläder, musik smak och lite sånna saker. Jag är verkligen annorlunda,  tror jag. Just nu sitter jag och lyssnar på ted gärdestad - i min ålderlyssnar man väl på teckno och massa annan hip-hopp musik?.

Men man rår inte för vilken musik man gillar, jag lyssnar på allt. Jag menar det verkligen - En gån va jag ute på krogen och då va det några som frågade vad jag lyssnar på för musik, då jag svarade allt. Dem gillade inte svaret, de påstod att alla svarar så. Jag sa, det är skillnad på att svara och mena det. Jag lämnade över min ipod och de va tre stycken som tittade på musik listor och lyssnade.. sen fick jag en väldigt konstig blick av alla 3... De svarade "Herre gud, du lyssnar verkligen på ALLT, du måste vara den ända" Så skratta vi.  

Så efter det så känns det som att jag har lite annorlunda musik smak just för att jag lyssnar på allt möjligt. Sen att de gårlite i perioder om jag vill lyssna på contru - rapp - rock eller så, men allt finns på ipoden x)

Men jag känner mig bara speciell och lite udda. Det är som att jag är flera personer inom mig ^^.

Nej nu ska jag fixa lite. Micke-ponken kommer i kväll :)

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0