Helg.

Ja då vart de helg igår :D. Micke kom igår. Vi åt kräftor och räkor med rostat bröd, brieost m.m. Mysigt! Vi spelade även tp och jag fick faktiskt fyra pluppar!

Sen kollade vi på film och va ute med hundarna (:

Idag meckade han med farfars bil och sen va vi bara. Nu har han åkt hem och jag ska se på film och mysa med lillasyster. Jobba i morgon och sen hem till micke - Han som frågade om jag ville komma i morgon :)

Måndagen bor jag på jobbet :/ ska jobba från 09:00 till 20:10. Det blir en lååång dag. Men om man ska till Thailand så ska man.

Thailand är min framtid, när vi kommer hem där ifrån blir det antingen att plugga vidare eller börja jobba MASSOR så man kan flytta hemifrån ^^. Jag och Micke skulle vilja bo i en lägenhet i Årsta :) Så får väl se vilket år det blir. Haha.

Nej nu ska vi se film.

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0