Dagens "aktiviteter".


Visst är det UNDERBART att sova!
Synd bara att min hjärna/kropp inte vill som jag vill. Men REKORD länge inatt..
Sov mellan 3 och halv 6!


Idag ska jag försöka ta det så lungt som bara går! Jobbade igår mellan 08.40 till 20.15 så va sjukt trött igår när jag kom hem. Men pengar, pengar, pengar! ^^

I dag ska jag hitta ett recept på tårta, om jag inte vill inprovisera - vilket (faktiskt) brukar sluta bra. Men får se vad jag hittar.. Något tips kanske? :)

Sen i kväll vid nio tiden ska jag, Saskia, Lollo och hennes kompis Carro på bio, Det ser jag verligen fram emot :). Jag skulle vilja ta med mig fler kompisar, men vi har "bara" fyra biljetter.. Det är en förhands visning. Vad filmen heter har jag ingen aning om - Det kan jag skriva om ikväll (:


Nej nu ska jag och mamma titta lite på möbler :D

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0