10/9 -09

Nu är jag väldigt trött, kom hem från träningen för ett tag sen. Tog lite längre tid att plocka undan alla redskap idag, vi hade en airtrack (eller hur de stavas) det är en uppblåst madrass (som en hoppborg fast avlång bara). Den skulle pysas ur och rullas o vikas ihop. Tog sin lilla tid.

Nu är allt klart in för min tårta. Nu vill jag ha lärdag em! NUNUNUNU! :P

Men får se det som att den här veckan har faktiskt gått ganska fort. I dag ringde Cass igen! Helt överaskande och jag blir verkligen jätte glad. Hon ringer överhuvudtaget (alla andra skickar sms), hon ringer dessutom HEM och inte på mobilen!, Hon ringer för att bara prata (inte för att klaga eller vara sur).. Kramar på henne!<3 (:

"Riktig vänskap tar aldrig slut" - Det stämmer, vi har haft våra ner gångar, det kanske blir fler, men vi hittar alltid tillbaka till varandra <3

Urs mår inte alls särskilt bra, Så nu ska jag försöka få i mig en kopp te (:

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0