090909

Läskit datum! Hehe vet inte varför men bara tycker sånna datumär läskiga. I dag har jag jobbat, innan de va jag hemma och en söt granne kom och knackade på och frågade om han fick låna data papper.. Så klart skämmer jag ut mig! Ehe. Jobbet gick bra. Längtar/Längtade som satan till helgen. Men allt, eller ja nästan allt sket sig så nu mår jag inte så värst bra.

Min hund Wiggo bär på tratt och skämms jätte mycket + att han krockar över allt i allt. Han har någon inflamation på svansen så har fått en salva som man ska smörja in två gånger om dagen. Stackarn!

Just nu sitter jag här och skriver det här ointressanta inlägget.
Min vän sanna är ute på krogen, jag skulle ha varit med.. Men efter som att jag jobbade så jävla sent så visste jag att jag inte skulle orka.. Men OJ vad jag villsupa NU! Supa - festa och lycklig. Vet inte hur det kommer sig, men hur jag än mår så får skiten mig att må toppen!  Give me!

Får se hur helgen slutar, just nu har jag inga förväntningar alls.. Alla tankar, drömmar föll nyss till botten.
Men man får försöka hoppas på det bästa i alla fall :)


Hoppas ni haft en fin fin dag!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0