090903 - Ledig.

Idag är jag ledig - tacka gudarna för det! Nej men det känns som att jag jobbar alldeles för mycket ibland. Men i dag ska jag va hemma och fixa lite i huset. För hoppnings vis så kommer Micke på fredag, men ställt in mig på lördag så jag inte blir besviken sen ^^. Tyvärr så jobbar jag på söndag, annars hade det blivit en hel mys helg! :) Men hans styv far ska firas på söndag så förhoppnings vis kommer jag hem till honom efter jobbet. Men får se hur det blir.

På lördag ska han nämnligen mecka med min farfars bil, då kommer han inte slippa undan kameran ;). Det är så synd att jag aldrig får ta kort på honom. Han blir bara skit sur och går där i från så har nästan inga bilder alls - villket jag tycker är väldigt trist, men man kan inte tvinga en människa till det.

Jag ska ev träffa min kompis sofie idag, det beror på hur min städning går och hur jag känner mig. Just nu känns det som att jag svalt hela globen så att det är omöjligt att svälja.

Nej nu ska jag kila, kommer bilder senare idag (:

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0